سرانگشتانم راغرق خواهم کرد
سرانگشتانم راغرق خواهم کرد

انگشتانم رامی سوزانم یکی یکی 

وسرانگشتانم راداغ

وپنج انگشتم رافرومی برم

لابه لای خاطر ه ایی

که تورابرد

تابه اتش بکشد

رفتنت را

ازریشه

برای همیشه



نظرات شما عزیزان:

پیرمرد
ساعت0:21---27 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید


عسل
ساعت23:17---23 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


بردگی کلمات
ساعت22:45---19 دی 1392

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
خَيرُ الكَلامِ مَا دَلَّ وَ جَلَّ وَ قَلَّ وَ لَم يُمِلَّ؛.
بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
با پست جدید:
گریه در زنان نشان ضعف نیست

مگر شبنم به روی گل جز زیبایی ست؟

از



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| در تاریخچهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, ساعت17:54توسطرضا رزم آور |